دلم میخواهست یک پست دیگر هم غیر پست قبلی بنویسم. یک پست آدم حسابی ای. چون پست قبلیم با شلوارک گرگری در کوچه چامپاتکمه زده بود و به دختر جون هایی که رد میشدند میگفت "دخترجوووون!". حقیقتاً آن یک پست لاشی بود و من دوستش نداشتم. این پست را حتی بیشتر دوست ندارم. پست بعدی هم متنفرم و امیدوارم بمیرد مادرسگ. امروز روز خیلی تخمی و گرمی بود. مادرش هم دمار ا روزگارش دربیاید بود. البته الآن دیگر تخمی نیست و فقط گرم است. مثلاً قرار بود پست آدم حسابی ای بنویسم ولی تا اینجا پست حیوان سمیعی ای و فقط کسشرت نوشته ام. هه هه کسشرت:))))) من لباسهایی که میپوشم کسشرت است. و خودم هم هیچ ایده ای ندارم که این یک صفت خوب است یا یک صفت بد است. بیایید خوب در نظرش بگیریم. چون من لباسهایی که میپوشم حقیقتاً کسشرت هستند. یعنی قشنگ و زیبا هستند. خصوصاً آنهایی که پیش دختری که دوستش دارم میپوشم. البته غیر آن ها هم لباسی ندارم. کلاً یک تیشرت مشکی و یک پیراهن سفید با یک طرحی که به ولله اگر بدانم چی و یک شلوار جین و یک شلوار سبز دارم و همین چهار تا را هر دفعه یک جور جدید میپوشم که انگار جدید هستند. اما هه هه هه فکر کردی نمیفهمیم؟ رخوردیم روره گردم ریدیم که دست مردم آقای مجری هه هه هه. حتی تا اینجا هم کسشرت نوشته ام. خیلی هم کلمه ی بیمزه ای است. حقیقتاً من یک کسشرت به تمام معنام.

صحبت از کسشرت شد، کنسرت هم لباس قشنگی است. جای کرست گفتم کنسرت که یک وقت زشت نباشد همچین حرفی را در چنین جای عمومی ای میزنم. من به شخصه کرست، بله "کرست" چون فاک دا پلیس، مشکی را خیلی دوست دارم. یعنی کرست مشکی آنقدر زیبا است که وسط سکس هم نباید دربیاید. البته حالا یکمی آن وسط بند شانه اش دربیاید. یا حالا یکمی پایین کشیده شود. یا حالا دربیاید. یا حالا عقب یک دو بالا پایین سه چهار بالا عقب یک دو یک دو البو آپ سه چهار خانوما با موهاشون بازی کنن یک دو سه چهار پن شیش هفت هشت حالا بالا پایین یک دو.

ا ممه که بگذریم، که حقیقتاً هیچوقت نمیشود گذشت، چند وقتی است هوس چیپس سرکه نمکی، یعنی ساک نزنی اههه اههه، کرده ام. چند دفعه ای رفتم و در یخچال را هی باز و بسته کردم که شاید رفرش شود و درش چیپس بیاید ولی همچین اتفاقی نیفتاد. داداشم گفت چیپس را که در یخچال نمیگذاریم. گفتم در کجا میگذاریم؟ گفت در کمد دیواری. کمد دیواری را باز کردم و فقط لباس بود. و کمی مباس. و بعد جای جای خانه را گشتم و فقط چیپس کیرکه شکری پیدا کردم. به خدای متعال قسم که خیلی بیمزه هستم.

امروز هوا خیلی گرم بود و خیلی سرش ناراحتم. اصلاً برای همین پستم کیری و پیری شد و هفته ی بعد پاکش میکنم. چون پست ها را یک هفته بعد پاک میکنند. طبق روند اداری. روند اداری کونم. به کیرم که اگر با کون گفتن و اینهای درون پستم مشکل دارید. معذرت میخواهم که گفتم به کیرم. به خدا من انسان با ارزش و اکسپنسیوی هستم. یعنی چیپ نیستم. یعنی میگویم من خیلی پسر مودب و کس خواری هستم و کم پیش می آید فحش محش بدهم. آن موقع هم فحش محش کیری میری نمیدهم و فحش های معمولی میدم. من آنقدر فحش های معمولی میدهم که نقی معمولی پسرعمویم اهه اهه.

امروز حال و حوصله ی ترجمه ی آن زیرنویس های فیلم های پرن را نداشتم. یعنی ناناحن و اینها بودم. و بعدش هم خوشحال و اینها بودم. کلن فکر کنم ربطی به حالت احساسی ام نداشتم و فقط حوصله اش را نداشتم. آخر پرن استاری هم که فیلم هایش را ترجمه میکنم عوض شده است. قبلاً یک پسر خوشکل آلمانی به اسم چد بود. و میگفت ایش هایسه چد، فرای فیک موشی. و الآن یک یاروی مکزیکی، اسپانیایی، افغانی، گیرم افتاده است و سخت است تا باهایش ارتباط جنسی برقرار کنم. با فیلمش یعنی. اما خب ا طرفی هم وجداندرد کونم را پاره کرده. همه اش حس میکنم صاحب کارم در حال سکس با منشی اش است و یک دستش به ترجمه و یک دستش به ترممه، هه هه ترممه:))))) است و فکر میکند من نشسته ام دارم ترجمه میکنم اما من فقط دارم جای کونم رو این مبل محکم میکنم. من خدای جای کون روی مبل محکم کردنم. خلاصه که وجداندرد گرفتم و فردا باید بنشینم و این کسشرت ها را انجام دهم. فردا چهارشمبه است و روز شیو است. اکثر روزها روز شیو است چون همیشه امکان سکس یک هوییی وجود دارد. همیشه یعنی تا چهل سال دیگر نعچ نوعچ. ولی خب هر کاری تمرین و ممارست میخواهد. ممارست تا مما رسد اهه اهه. من خیلی بیمزه و ناجذاب هستم. جرج کلونی را دیده اید؟ من برعکسش هستم. من ینولک جرج هستم. "ینولک" انگار یک کلمه ای در قرآن است. به معنی تو آنقدر تخمی هستی که شیطان از شر تو به خدای بخشنده و مهربان پناه میبرد. یادم آمد مادرم ا جرج کلونی خوشش می آمد. همیشه به این فکر میکردم اگر جای پدرم مادرم با جرج کلونی ازدواج کرده بود الآن عجب کسی بودم و دورم پر پر و پاچه آه تتو روی بدنم چند تائه آه بودم. آه. البته اگر مادرم با جرج کلونی ازدواج میکرد حقیقتاً من هیچ عنی نبودم چون معلوم نبود پدر الآنم در آن صورت آن موقع اسپرمش را در کدام زنیکه ی کیری پیری ای میریخت. آنجوری احتمالاً یک موجود تخمی دورم خالی پر و پاچه آه تتو رو بدنم هیچ تائه آه بودم.

حالم ا این پست بهم میخورد. شاید حتی زودتر ا یک هفته ام پاک کنم. فاک دا روند اداری.