ما در این خانه چند روزی است آب نداریم. ما مجبور هستیم برای نماز تیمم کنیم و بعد سکس نمیتوانیم آب بپاشیم چون ما در این خانه چند روزی است آب نداریم. ما مجبور هستیم برای نماز تیمم کنیم و بعد سکس نمیتوانیم آب بپاشیم چون- کاش یکی در دهانم بزند تا ا این لوپ نجات پیدا کنیم. کاش دوسدختر خوشکلم با دست های کیوت کوچولویش این کار را بکند. با لاکهای مشکی اش و انگشتر اژدهایی اش که در انگشت اشاره ی خوشکلش جا خشک کرده. همانطور که گفتم آب نداریم. سکس را هم دروغ گفتم. درز نو سکس فر الدمن ا فیلم بای کوئن برادرز. تیمم را فقط راست گفتم. من دلم آب میخواهد. بیشتر ا آن دلم سکس میخواهد. من چندوقتی میشود که سکس نکرده ام؛ دقیق 23 سال. من ناسکسبل هستم. هر جوان زیبا و تحصیل کرده ای در ایران همینطور است. ما در ایران سکس نداریم. سکس مال جوانهای آمریکایی و جوانهایی سوئدی است و یعنی چی ما در ایران نماز میخوانیم. به خاطر نداشتن آب من امروز نتوانستم حمام بروم و این یعنی دو روز شده است که نتوانسته ام پایین پاهایم، پاهای بلورینم که در حال حاضر نیمه بلورین است، را شیو کنم و وامصیبتا. این خیلی دردناک است. حالم ا نوشتنم بهم میخورد.








پدرم چندوقتی است کون ما را جوینده است. جوینده است یعنی جوئیده است. جوئیده است؟ نه چنلدریده است؟ اههه اههه. چندلریده است؟ نه مانیکاشاشیدهاست اههه اههه. چرا این وبلاگ را میخوانید؟ من را ببخشینم.

حال ندارم با جزئیات همه اش را توضیح بدهم، ولی، اصلن حالش را ندارم. کلن گریه و غر داشتم اما عنم میگیرد اینجوری پست بذارم و آب هم نداریم و نمیخواهم عنم بگیرد در این شرایط.